+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení: 
manažerský rozvoj, marketing, HRM

+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení:
manažerský rozvoj, marketing, HRM

Proč je značka věčné a důležité téma?

Střípky z praxe

Řešit značku/image firmy považuji za velmi zásadní oblast marketingu. Je to něco, co tvoří vaši identitu. Je to způsob, jakým komunikujete, jak se projevujete, co je pro vás důležité, jak chcete být vnímáni atd. Není ale vůbec snadné si to definovat a dlouhodobě se tím řídit. Navíc čím více lidí ve firmě je, tím náročnější je držet kompaktní image – speciálně v B2B, který je hodně o osobním prodeji.

Jsou období, kdy podnikání funguje i bez zásadní definice značky, ale dříve či později to „dožene každého“.

Značka se ovšem neřeší jen na začátku podnikání, ale také v průběhu času.

Jsou to situace, kdy firma řeší růst, stagnaci, potřebu změny, hledá příčiny problémů…V těchto situacích je potřeba se vrátit k jádru – značce.

Co dále mění a ovlivňuje vaši značku?

  • Trh, který se v čase mění.
    Co vám fungovalo před několika lety již nemusí fungovat dnes.
  • Lidé ve firmě.
    Nezapomínejte v rámci interní komunikace pracovat na předávání značky.
  • Zkušenosti, vývoj, praxe.
    Jako firma se měníte, vyvíjíte. Značka by měla růst spolu s vámi.
  • Potřebujete být pro potenciální zákazníky srozumitelní?
    Abyste byli rozpoznatelní v rámci konkurence, definujete si svou značku.
  • Plánujete marketingové aktivity?
    Mějte značku a používejte ji v komunikaci, jinak marketing dost pravděpodobně fungovat nebude.

Jsou situace, kdy si stačí definovat základní charakteristiky a bude to fungovat. Občas je ale potřeba jít více do hloubky. V tomto případě pak spojujeme síly s kolegyní Šárkou Chládkovou v rámci Sharane.

Eva Havelková
Eva Havelková
Odborný garant tématu
• marketingová konzultantka od roku 2012
• vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
• definice značky (brandu), komunikační strategie
• tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting
• strategie reklamních kampaní

Detail nabízených služeb: Marketing | Interní komunikace

Sdílet článek s přáteli:

Máte zájem o novinky?

Připojte se k odběru a dostávejte nejnovější zprávy od našeho týmu




    Chcete se dozvědět více?

    Neváhejte nás kontaktovat