Marketing – 9 rychlých otázek k zamyšlení

Marketing každé firmy je vždy jedinečný. Tato individualita spočívá především v tom, jakým způsobem využíváte dostupné marketingové nástroje. Chcete-li marketing jakkoli naplánovat, vést, hodnotit a rozvíjet, musíte vědět, PROČ jste se pro jednotlivé aktivity rozhodli.
Cílem níže položených otázek je krátké zamyšlení nad tím, zda se vás také netýkají časté „trhliny“ v marketingu. Čím více si odpovíte NE, tím více problémů v marketingu vás časem čeká.
Na otázky byste si nejlépe měli odpovědět “ano”:
- Vnímáte marketing jako důležitou a nezbytnou součást firmy?
- Opravdu znáte potřeby svých zákazníků/klientů/zaměstnanců…?
- Vybrali jste stěžejní nástroje marketingové komunikace na základně podložených dat?
- Víte, proč není dobré detailní sledování/napodobování konkurence?
- Víte, proč je nutné, aby byla za marketing zodpovědná jedna osoba?
- Víte, v jakém časovém horizontu přináší marketingová komunikace firmě výsledky?
- Víte, kolik času vám ve firmě zabere marketing?
- Víte, jak vnímají váš marketing lidé ve firmě?
- Vyhodnocujete? Víte, kdy to má smysl?
Chcete porozumět tomu, proč a jaké marketingové nástroje vybrat a jak s nimi pracovat? Nabízíme možnost vypracování rámcového marketingového auditu.
Možná je i úvodní konzultace online.
Kontaktujte nás: https://www.sharane.cz/kontakty