+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení: 
manažerský rozvoj, marketing, HRM

+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení:
manažerský rozvoj, marketing, HRM

Marketing – 9 rychlých otázek k zamyšlení

Střípky z praxe

Marketing každé firmy je vždy jedinečný. Tato individualita spočívá především v tom, jakým způsobem využíváte dostupné marketingové nástroje. Chcete-li marketing jakkoli naplánovat, vést, hodnotit a rozvíjet, musíte vědět, PROČ jste se pro jednotlivé aktivity rozhodli.

Cílem níže položených otázek je krátké zamyšlení nad tím, zda se vás také netýkají časté „trhliny“ v marketingu. Čím více si odpovíte NE, tím více problémů v marketingu vás časem čeká.

Na otázky byste si nejlépe měli odpovědět “ano”:

  1. Vnímáte marketing jako důležitou a nezbytnou součást firmy?

  2. Opravdu znáte potřeby svých zákazníků/klientů/zaměstnanců…?

  3. Vybrali jste stěžejní nástroje marketingové komunikace na základně podložených dat?

  4. Víte, proč není dobré detailní sledování/napodobování konkurence?

  5. Víte, proč je nutné, aby byla za marketing zodpovědná jedna osoba?

  6. Víte, v jakém časovém horizontu přináší marketingová komunikace firmě výsledky?

  7. Víte, kolik času vám ve firmě zabere marketing?

  8. Víte, jak vnímají váš marketing lidé ve firmě?

  9. Vyhodnocujete? Víte, kdy to má smysl?

Chcete porozumět tomu, proč a jaké marketingové nástroje vybrat a jak s nimi pracovat? Nabízíme možnost vypracování rámcového marketingového auditu.

Možná je i úvodní konzultace online.

Kontaktujte nás: https://www.sharane.cz/kontakty  

Eva Havelková
Eva Havelková
Odborný garant tématu
• marketingová konzultantka od roku 2012
• vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
• definice značky (brandu), komunikační strategie
• tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting
• strategie reklamních kampaní

Detail nabízených služeb: Marketing | Interní komunikace

Sdílet článek s přáteli:

Máte zájem o novinky?

Připojte se k odběru a dostávejte nejnovější zprávy od našeho týmu




    Chcete se dozvědět více?

    Neváhejte nás kontaktovat