+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení:
manažerský rozvoj, marketing, HRM

+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení:
manažerský rozvoj, marketing, HRM

Rámcový B2B marketingový audit

Vzdělávací akce

Řešíte marketing v malé nebo střední firmě? Zajímalo by vás, jaké otázky byste si měli položit, abyste mohli posoudit současný stav? Do jaké míry jít do hloubky, abyste se nezahltili detaily a dokázali objevit prostor pro rozvoj?  

Podělíme se s vámi o naše praktické zkušenosti s rámcovým marketingovým auditem. V jakých situacích se nejčastěji takový audit tvoří a proč. Během 2,5 hod. setkání v malé skupině maximálně 12 účastníků se budete moci zapojit do diskuzí a sdílet své zkušenosti. Odneste si nejen praktické tipy a zkušenosti, ale i přehled otázek, který vás provede základními kroky při tvorbě marketingového auditu.  

Co se na mini workshopu dozvíte: 

  • Kdy je dobré udělat marketingový audit 
  • Na jaké oblasti se zaměřit  
  • Co je výsledkem auditu  
  • Jaké jsou přínosy  

Na koho se můžete těšit:

  • Eva Havelková – dlouhodobě se věnuje marketingovým konzultacím v oblasti B2B. Vnímá problematiku z širší perspektivy, zohledňuje individualitu, má zkušenosti z různých oborů a situací, ve kterých se klienti nacházejí.  

Kdy a kde se setkáme:

Datum akce:

8. 2. 2024

15:00–17:30

Místo konání:

Purkyňova 127
Brno – budova JIC
místnost Kaplan

Poplatek za miniworkshop je 890 Kč bez DPH.
(faktura bude vystavena po skončení akce) 

V případě zájmu se registrujte do 5. 2. zde.  

Těšíme se na vás! 

Sdílet článek s přáteli:

Máte zájem o novinky?

Připojte se k odběru a dostávejte nejnovější zprávy od našeho týmu




    Chcete se dozvědět více?

    Neváhejte nás kontaktovat