Rámcový B2B marketingový audit
Řešíte marketing v malé nebo střední firmě? Zajímalo by vás, jaké otázky byste si měli položit, abyste mohli posoudit současný stav? Do jaké míry jít do hloubky, abyste se nezahltili detaily a dokázali objevit prostor pro rozvoj?
Podělíme se s vámi o naše praktické zkušenosti s rámcovým marketingovým auditem. V jakých situacích se nejčastěji takový audit tvoří a proč. Během 2,5 hod. setkání v malé skupině maximálně 12 účastníků se budete moci zapojit do diskuzí a sdílet své zkušenosti. Odneste si nejen praktické tipy a zkušenosti, ale i přehled otázek, který vás provede základními kroky při tvorbě marketingového auditu.
Co se na mini workshopu dozvíte:
- Kdy je dobré udělat marketingový audit
- Na jaké oblasti se zaměřit
- Co je výsledkem auditu
- Jaké jsou přínosy
Na koho se můžete těšit:
- Eva Havelková – dlouhodobě se věnuje marketingovým konzultacím v oblasti B2B. Vnímá problematiku z širší perspektivy, zohledňuje individualitu, má zkušenosti z různých oborů a situací, ve kterých se klienti nacházejí.
Kdy a kde se setkáme:
Datum akce:
8. 2. 2024
15:00–17:30
Místo konání:
Purkyňova 127
Brno – budova JIC
místnost Kaplan
Poplatek za miniworkshop je 890 Kč bez DPH.
(faktura bude vystavena po skončení akce)
V případě zájmu se registrujte do 5. 2. zde.
Těšíme se na vás!