+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení: 
manažerský rozvoj, marketing, HRM

+420 731 281 840 | info@sharane.cz

Vzdělávání, inspirace, sdílení:
manažerský rozvoj, marketing, HRM

Proč stejný marketing nikdy nebude fungovat stejně?

Střípky z praxe

Protože nelze nastavit totožné podmínky. Ani u podobných firem. Případové studie a příběhy z praxe jsou sice důležitou a zajímavou inspirací, ale nejedná se o návody, jak něco dělat.

10 vybraných faktorů, které výrazně ovlivňují marketing:

  1. Vedení společnosti – typ osobnosti/osobností v TOP managementu
  2. Odlišné pohledy na význam a vliv marketingu
  3. Rozpočet
  4. Různé způsoby získávání zákazníků – především obor firmy, ve kterém působí, její historie, typy zákazníků, kompetence obchodníků, interní komunikace, síla doporučení atd.
  5. Používání dostupných marketingových nástrojů – nastavených systematicky nebo pouze nahodile
  6. Technické faktory – např. limity v podobě aplikací a systémů nařízených mateřskou společností, zaběhlé systémy, které se špatně mění na nové atd., nebo naopak investice do nových systémů a vzdělávání
  7. Počet lidí starajících se o marketingové činnosti včetně určení konkrétních kompetencí
  8. Individuální nastavení lidí ve firmě, jejich postoj k marketingu, ať už pozitivní či negativní
  9. Čas a motivace
  10. A nakonec především trpělivost a vůle něco měnit a v těchto změnách vytrvat

Různé vstupy → individuální nastavení → individuální spolupráce → individuální výsledky

 

Eva Havelková
Eva Havelková
Odborný garant tématu
• marketingová konzultantka od roku 2012
• vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
• definice značky (brandu), komunikační strategie
• tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting
• strategie reklamních kampaní

Detail nabízených služeb: Marketing | Interní komunikace

Sdílet článek s přáteli:

Máte zájem o novinky?

Připojte se k odběru a dostávejte nejnovější zprávy od našeho týmu




    Chcete se dozvědět více?

    Neváhejte nás kontaktovat